Services

Ce putem face pentru tine?

1. Ce sunt fondurile europene nerambursabile

Fondurile europene nerambursabile sau structurale reprezinta instrumentele de finantare nerambursabila alocate Statelor Membre ale Uniunii Europene pentru a reduce decalajele de dezvoltare economica si sociala dintre acestea. Practic sunt bani care se primesc pentru demararea si dezvoltarea afacerilor, bani care nu trebuie rambursati. Exista 5 fonduri structurale:
  • Fondul Social European (FSE)
  • Fondul de Coeziune (FC)
  • Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR)
  • Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR)
  • Fondul European pentru Pescuit si Afaceri Maritime (FEPAM)
2. Cine este eligibil

2.1 Persoane Fizice

Pesoanele Fizice pot accesa fonduri europene nerambursabile in 2020 in primul rand pentru educatie, calificare profesionala sau cursuri dezvoltare antreprenoriat. Antreprenorii la inceput de drum pot apela la programul Start-Up Nation care permite acesarea de fonduri europene nerambursabile de pana la 200.000 de lei pentru productie, servicii sau comert, cu intensitate de 100% finantare. Pentru acest program trebuie sa deschideti o firma inainte de depunerea cererii de finantare (daca nu aveti deja una). Vezi detalii Program: Start-Up Nation. Comisia Europeana aloca fonduri si pentru Femei Antreprenor, care si dezvolta abilitati antreprenoriale, cladesc cunostiinte de business start-up si permit accesul facil la module de mentorat sau la schimburi de experienta internationale. Agricultorii sunt si ei sprijiniti. Acestia pot cere plati directe in cadrul politicii agricole comune,sau prin liniile de finantare deschise. De asemenea, cercetatorii, atat firme cat si persoane fizice pot cere finantare pentru proiecte de cercetare in diferite domenii. In 2020 Diaspora poate accesa si ea aceste programe, fara a fi necesar domiciliul in Romania cu conditia ca locul de implementare a proiectului sa fie pe teritoriul Romanesc. Vezi toate oportunitatile de finantare pentru persoane LINK.

2.2 PFA-uri

Dupa dobandirea statutului de PFA se poate accesa Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) pentru infiintare ferme, abatoare, centre de procesat lapte, productie conserve, dulceturi sau diverse programe in sfera mestesugurilor populare. Vezi liniile de finantare PNDR LINK

2.3 Firme

Firmele sunt eligibile pentru a accesa fonduri europene nerambursabile, ele dispun de numeroase oportunitati de finantare in anul 2020, de la agricultura, IT, sanatate si pana la turism sau energie verde. Intreprinderile mari pot accesa ajutoare de stat sau granturi pentru cercetarea si inovare.

2.4 ONG-urile

Principalele posibilitati de finantare pentru ONGuri sunt referitoare la incluziune sociala, egalitate de gen si egalitate de sanse, cultura, audiovizual, mass-media, spirit civic si sentimentul de apartenenta, cercetare si inovare, dezvoltare si ajutor umanitar, trnasport, energie si TIC.

2.5 Organisme Publice

Acestea pot accesa fonduri europene nerambursabile pentru coeziune economica, sociala si teritoriala sau pentru proiecte mari de infrastructura.

3. Ce trebuie sa faci pentru a deveni eligibil

Sub ce forma juridica sa accesati fonduri europene nerambursabile? Persoana Fizica, Intreprindere Individuala, Intreprindere Familiala sau Societate (Societate In Nume Colectiv / In Comandita SImpla / Cu Raspundere Limitata / Pe Actiuni, etc)? Este o intrebare pertinenta si iata raspunsul: fiecare porgram are norme procedurale stricte in ceea ce priveste eligibilitatea, deci trebuie sa gasiti intai programul care va fi accesat si ulterior sa hotarati sub ce forma juridica il accesati.

4. Care sunt pasii de accesare fonduri europene nerambursabile
  1. Idea de Afacere
  2. Identificarea oportunitatii de finantare nerambursabila
  3. Elaborarea Planului de Afacere / Studiu de Fezabilitate
  4. Infiintare PFA / Firma
  5. Depunerea dosarului de finantare
  6. Evaluarea proiectului si anuntarea rezultatelor (de catre Finantator)
  7. Semnarea contractului de finantare
  8. Implementare si primire fonduri
 
5. Modalitati de primire a banilor

Exista 3 modalitati de primire a banilor, si anume:

1. Rambursarea din surse proprii

Aceasta modalitate presupune ca beneficiarul plateste facturile din banii proprii, urmand sa isi primeasca inapoi banii depunand o cerere de rambursare. (sau mai multe)

2. Cererea de Plata

Acest mecanism se poate folosi in cazul in care furnizorul accepta livrarea echipamentelor cu plata la termen (in unele cazuri si instalarea). Beneficiarul intocmeste dosarul de achizitie, furnisorul livreaza echipamentele, iar apoi beneficiarul depune Cererea de Plata catre Finantator, dupa care isi primeste banii.

3. Cererea de rambursare prin Credit Punte

Creditul punte poate fi acordat de una din bancile partenere pe baza contractului de finantare semnat. Dupa ce creditul punte este aprobat, banca iti va efectua platile necesare, iar apoi beneficiarul depune Cererea de Rambursare la Finantator pentru a stinge creditul.
Pentru mai multe informatii despre fonduri europene nerambursabile accesati pagina Uniunii Europene  https://europa.eu/
  1. Asigurăm servicii contabilitate autorizate CECCAR, consultanță pentru a înțelege obligațiile oricărui antreprenor.
  2. Specializați si echipați pentru servicii 100% ONLINE.
  3. Fotografiezi documentele (facturi, bonuri fiscale, chitanțe, etc) cu telefonul mobil, le încarci și comunici pe email către firma noastră.
  4. Prelucrăm documentele primite de la dvs. și întocmim evidența contabilă.
  5. Semnăm electronic toate evidențele întocmite.
  6. Lunar comunicăm prin email, evidența contabilă întocmită conform legislației în vigoare împreună cu situația la zi a firmei: obligații de plată, facturi de încasat și/sau de plătit, stocuri, etc..
  7. Consultanță pentru întocmirea documentelor contabile primare conform OMF 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
  8. elaborarea balantei de verificare lunara.
  9. Pregatirea lucrărilor pentru întocmirea situațiilor financiare și întocmirea situațiilor financiare.
  10. Lucrari, declaratii si operatiuni fiscale lunare, trimestriale si anuale:
  11. Asistare client, în relația cu autoritatile fiscale, cu referire exclusivă la lucrarile contabile întocmite de prestator.
 
 

Firmă Expertiză Contabilă autorizată C.E.C.C.A.R.

 

Google My Business, este cea mai importantă unealtă pusă la dispoziție de marele Google pentru micile afaceri locale.Majoritatea afacerilor locale, restaurante, cabinete de medicale, saloane de frumusețe, magazine mici, etc, au o locație fizică, o adresă postală unde clienții vin pentru a cumpăra bunuri sau servicii. Deci, primul pas ca un potențial client să cumpere este să te găsească. Pe hartă. Adica pe Google Maps – cea mai folosită hartă pentru indicații.

Google AdSense oferă o modalitate prin care editorii pot câștiga bani din conținutul lor online. AdSense funcționează prin potrivirea anunțurilor cu site-ul dvs. în funcție de conținut și de vizitatori. Anunțurile sunt create și plătite de advertiserii care doresc să își promoveze produsele. Întrucât aceștia plătesc prețuri diferite pentru fiecare anunț, suma pe care o veți obține este variabilă.

Social Media Marketing se referă la faptul că rețelele de socializare sunt utilizate pentru a promova orice – de la mărci, produse și servicii – până la evenimente și diverse acțiuni.
Rețelele au revoluționat modul în care oamenii comunică și se conectează între ei – fie în scopuri personale, fie pentru a facilita viața unei afaceri. Acest lucru se întâmplă datorită faptului că există din ce în ce mai multe persoane în mediul online.

Instagram
https://www.instagram.com/granitex.marmorex/
https://www.instagram.com/yolobloom/
https://www.instagram.com/torquetires/

https://www.instagram.com/giorgiomareromania/

Facebook
https://www.facebook.com/AnvelopeTorque
https://www.facebook.com/GiorgioMareRomania
https://www.facebook.com/AtelierAmaliaBuie
https://www.facebook.com/YOLObloom
https://www.facebook.com/granitexmarmorexro

Brandingul este mai mult decât un ambalaj frumos de produs, un amalgam de culori, un template .ppt, un site nou, un element grafic sau un logo. Înglobează experiența clientului, promisiunea brandului, filozofia și cultura companiei. Brandingul este suma tuturor caracteristicilor care dau personalitate brandului, și asemenea unei persoane reale, un brand are propria personalitate, este unic și are ceva diferit de oferit. Este ceea ce îl diferențiază în mod relevant de competiție.

Brandul este suma tuturor percepțiilor clienților, a experiențelor, este fața, personalitatea și valorile pe care le ai ca business și chiar mai mult decât atât. Brandul te reprezintă, tu ești brandul, angajații sunt brandul, materialele de marketing și serviciile sunt, de asemenea, brandul. 

Un beneficiu al folosirii spotului publicitar la radio este faptul că posturile de radio au access la anumite date demografice. Mai mult, în funcție de genul muzical promovat, o stație radio te poate ajuta să ajungi la acei consumatori interesați de domeniul în care activează afacerea ta.
Însă, selectarea postului radio potrivit, necesită anumite cunoștințe atât despre clienții existenți, cât și despre demografia țintă. De aceea, pentru a primi toate beneficiile unui spot este recomandat să folosești serviciile unei agenții de promovare la radio.

Marketingul offline cuprinde diferite căi, de la publicitatea tradiţională prin imprimare, la anunțuri de radio și televiziune și crearea de rețele. Acesta poate fi mult mai ușor pentru o persoană cu o mentalitate tradiţională de a vedea faptele și cifrele referitoare la publicitate offline, spre deosebire de on-line și poate fi, de asemenea, un instrument eficient pentru a menține brand-ul în lumina reflectoarelor.
Print Advertising: este văzut ca una dintre modalitățile cele mai tradiționale de atragere de noi clienţi. Puteți achiziționa anunțuri în ziare și reviste la nivel local sau național, în funcție de buget, și au, de asemenea, capacitatea de a merge direct către cititori de publicații specifice legate de industria ta. Deşi poate fi o operație costisitoare, mai ales pentru o afacere start-up, dacă este privită într-o publicație bine cunoscută și de încredere, ar trebui să vedeți o rentabilitate a investiției dumneavoastră.

Google Analytics este o aplicație de analiză a traficului site-ului web care oferă statistici în timp real și analiză a interacțiunii utilizatorilor cu site-ul. Google analytics permite proprietarilor de site-uri să-și analizeze vizitatorii, cu scopul de a interpreta și de a optimiza performanța site-ului. Google analytics poate urmări toate formele de suporturi digitale și de a face referire la destinații web în amonte, banner-uri și contextuale, e-mail și se integrează cu alte produse Google.

Esti un antreprenor aflat la inceput de drum sau un tanar care isi doreste sa urmeze o cariera in marketing? Atunci foarte probabil ai auzit de SEO (Search Engine Optimization) si SEM (Search Engine Marketing). Acesti doi termeni suna foarte similar, insa in realitate sunt destul de diferiti. Daca nu ti-e clar ce inseamna fiecare dintre ei si care sunt deosebirile fundamentale, atunci acest articol este pentru tine!

Ce inseamna SEO? SEO poate fi definit drept “procesul prin care se realizeaza modificari tehnice on-page (pe site) si content marketing atat on-page, cat si off-page (pe alte pagini web), pentru a aduce respectivul site intre primele rezultate organice din Google“. Cuvantul-cheie aici, de aceea l-am si subliniat, este “organic“, care poate fi inteles, in acest context, drept “natural” sau “gratuit“.

Avantajele SEM (vs SEO)In mod logic, primul mare avantaj al Search Engine Marketing este acela ca permite site-ului tau sa fie vizibil in fruntea SERP aproape instantaneu. Astfel, nu va trebui sa astepti saptamani, luni sau poate chiar ani pana cand sa ocupi pozitiile fruntase in Google, asa cum se poate intampla in cazul SEO, mai ales cand competitia pe respectivul domeniu/cuvant-cheie este acerba.

Anunturile Ads, cunoscute anterior drept Google AdWords, sunt o platforma de publicitate pay-per-click (PPC) care permite ownerilor ca site-urile sa fie listate in prima parte a paginilor Google,astfel ajungand mai repede la obiectivele vizate.

Practic, este un mecanism de plata per anunt, adica de plata per rezultat la fiecare click pe care utilizatorul il va realiza pe reclama afisata.

Ce anume înseamnă asta?

Designul include atât principiile de proiectare-echilibru, contrast, accent, ritm și unitate, cât și elemente de design: linii, forme, textura, culoare și direcție.

E clar, un web designer creează site-uri web, dar un bun web designer nu se oprește doar la principiile de proiectare, ci întelege necesitățile web-ului.

Structura site-ului este un element important în Web Design

Unul dintre elementele principale în crearea unui layout. Aceasta e gândită în funcție de platforma pe care se va lucra layoutul. Fie că se va folosi HTML, PHP, CSS sau alte limbaje de programare sau scripturi precum WordPress, fiecare dintre ele are pro și cons-urile ei.

Cea mai mare problemă legată de structură și SEO este legată de tipul de cod folosit. De exemplu codul voluminos care include multe erori sau codul extra care nu este necesar poate avea ca și cauză, timpul de încărcare foarte lent. Motoarele de căutare tind să favorizeze site-uri care se încarcă mai rapid, așa că acest lucru poate afecta partea de SEO. Totodată când structura este bună, face ca site-ul să fie ușor de navigat.

Gradul de utilizare e crucial pentru succesul unui Web Design eficient

Gradul de utilizare se referă la cât de ușor este pentru utilizatori noi să navigheze pe un site, să găsească ce caută și să interacționeze. Cum este când îți intră niște vizitatori pe pagină, e ușor pentru ei sa navigheze? Pot parcurge paginile, de pe una pe alta și înapoi la pagina de început? Sau se pierd și posibil părăsesc pagina de frustrare? O companie bună de Web Design va crea o structură ușor de navigat atât pentru „search engine spiders” cât și pentru utilizatori.

Lizibilitatea e alt element important pentru Web Design

Lizibilitatea e alt element important pentru Web Design iar aceasta constă în cât de ușor îi este utilizatorului să citească un site. Mulți owneri de site-uri web nu știu că textul negru peste un background alb e cel mai ușor de citit, în timp ce un background negru arată modern, e inconfortabil pentru cititorul de rând. Pe cât posibil trebuie ținut cont de acest lucru când se aleg culorile pentru un layout.

Funcționalitatea este cheia într-un Web Design eficient

Site-ul ar trebui să fie ușor de interacționat. Aceasta nu este o problemă pentru cele actuale, dar poate fi o problemă pentru cele ce oferă metode de interacțiune. De exemplu dacă aveți un BLOG unde vizitatorii pot comenta la posturi, el trebuie să funcționeze perfect. Pe forumuri sau alte comunități, vizitatorii se așteaptă ca site-ul să funcționeze perfect, începând de la a le permite să posteze până la a vizualiza postarea lor. Când lucrurile nu merg cum trebuie, poate afecta partea de SEO și traficul pe site. În general un utilizator care pățește de multe ori să nu îi funcționeze ceva pe site, în timp nu se va mai întoarce la el.

Funcționalitatea unui site poate include următoarele criterii dar nu e limitată la ele:

  • să funcționeze corect linkurile
  • să funcționeze corect tot materialul ce se poate downloada și să fie ușor de accesat
  • o funcție de Search care să permită utilizatorilor să găsească content ușor.

În concluzie, Web Design-ul nu e doar despre cât de frumos arată un site, ci și despre cât de bine funcționează, cât de ușor este de folosit, cât de lizibil este textul și cât de ușor este de implementat. Atât timp cât se va ține cont de aceste elemente când se lucrează la un site, va ieși ceva care va mulțumi utilizatorii care îl accesează și asta este cel mai important până la urmă.

O promovare eficienta rezulta in general dintr-un mix intre metodele de promovare online si offline. Promovarea offline se adreseaza atat persoanelor care petrec un timp indelungat in mediul online, cat si potentialilor clienti care prefera metodele clasice, non-digitale.

Recomandat este ca, indiferent de amploarea promovarii online, sa nu neglijati promovarea offline, deoarece ea reprezinta baza promovarii in afaceri si unul dintre instrumentele ce nu trebuie sa lipseasca.

Promovarea offline este un ansamblu de metode de promovare care nu se desfasoara in mediul online, precum:

·         Carti de vizita
·         Brosuri
·         Flyere
·         Cataloage
·         Reclame outdoor
·         Obiecte cu rol promotional: magneti, cani, pixuri, tricouri etc
·         Reclame in presa scrisa

Servicii de design produs